hehey :))

call me rara for short . im stayin at perak . i was born on 29 november 1995 at klinik shila , klang . aww ~ rules in my page was easy :) my pages , my rules . so , please be respect okea :)

secara umumnya i ta suka sama org yg bodoh sombongg , kaki gengster , kaki maki hamun . AHHA .

7.10.2011

ambition

ok..dimulakan dengan ucapan bismillahirrahmanirrahim..tajuk yang diberi adalah cita-cita..well,talk about ambition kan..everybody hve their own ambition,mcam rara..nak jadi stewardess kat mane2 flight.kalau boleh kat air-asia lh..tnggi dah OK.but berat jeh lg. TEETT * hahhaa :) rara tau walaupun takde sape yg sudi nak bace blog nih,tp rara type gaklahh..tak guna ada blog tapi tak conteng something kat blog..rite?uu~so,start from now rara kna lh blaja betul2.make sure result always yg TERBAIKK..spm?tahun depan je wokk.taklama tu..huhh..hope i can do my bestt!!tamaw gagal tak kira apa-apa subject pun...chayokk rara!chayokk !!

No comments:

Post a Comment